Ftm34 bütün ilaçların kâr zarar durumları var canım sadece önemli olan bol su tüketip böbrek ve karaciğerlerden atılımını sağlamak . Ben normalde düzenli ilaç kullanan birisi değilimdir ama gebelik ve doğum sonrası dönemde hem kendim hem bebeğim için hepsini düzenli kullanıyorum . Kalsiyum, magnezyum, Demir , dvitamini hepsini kullanılıyorum neredeyse şu an . Bol su tüketiyorum önemli olan o. Demir ilacını kullanırken de ilacı içmeden 1 saat öncesi ve ilacı içtikten 1 saat sonrasında süt ve süt ürünleri tüketicekseniz tüketin. Yoksa ilacın emilimini faydasını biraz azaltıyor süt ve süt ürünleri