Merveee123 37+2 deyim çatı muayenesi oldum bugün çatımın doğum için uygun olduğunu söyledi doktor . 3 cm de açıklık varmış ama sancım yok sadece kasılmaların oluyor hafif ağrılı… sancın olursa gel dedi zaman olarak belli olmaz dedi.. böyle durum yaşayan var mi doğum hemen mi olur sonraya kalır mı ?
Minigim20 Merveee123 canım alakasiz olacak senin sorduğunla ama benim de 37 haftada çatı muayenem var nasıl anlatılan gibi mi ben çok korkuyorum
FatRam_1703 Merveee123 Ya bende bir soru sormak istiyorum alakasız sizinkiyle ama🙈 Bende cumartesi günü gidicem kontrole acaba sizde 36 haftada çatı muayenesi yapmaya başladı mı yoksa direk ilk defa 37. Haftada mi yaptı.? Her ihtimale karşı ben hazırlıklı mi gideyim acaba.?💁🏻♀️🤔
Psydn Merveee123 bende 37+4 bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık varmış yarın yatışım yapılıyor suyumda azalma varmış
Aysentass Minigim20 ben geçen hafta oldum hiç mi acımaz hiç acımadı bitti mi dedim hatta bitmeyedebilirdi çatal çok rahattı 😅 kaş aldırırken ağlayan bir insanım normalde
Merveee123 Minigim20 cok hafif sızı hissettim çünkü rahattim kasmazsan kendini bisey hisettmezsin canım korkulacak bisey yok
eomeoni Bi alakasız soru da benden Ben devlete gidiyorum kontrollere Çatı muayenesni yapacağını neye göre karar veriyorlar? Önceden söylerler mi yoksa belli bir haftadan sonra normal bir durum mu Haftadayım yarın randevum var Neyle karşılaşırım diye endişeliyim
KMerveK eomeoni dogum yaklasinca 37 li 38 li haftalarda genel olarak yapiyolar benim doktorumda 37 de cati muayenesi yapicam dedi devlette nasil oluyo bilmiyorum ama sen yine de hazirlikli git nolur nolmaz
Zekiye86 eomeoni devlette çatı muanesi dogum esnasında yapılıyor öncesinde yapılfıhını bilmiyorum 2 dogum yaptım ikisindede öncesinde muane olmadı
Merveee123 eomeoni genelde doktorlar yapıyolar normal doğuma musait mi çatı diye. 36. Haftadayken doktorum demişti haftaya çatı muayenesi yapariz diye
Minigim20 Merveee123 inşallah benim de iyi geçer canım şuan normal doğum için herşey elverişli şükür ama ben çatı bile korkuyorum umarım yenerim bu korkum u da
Seses Merveee123 benım de bebegımın başi rahım duvarına dayanmiş eşide yanında. Daha 30 haftalığım kasılma oluyor dıye ilaç verdı
Seher- Merveee123 çatı öncesinde ultrasonda açılma falan var mıydı acaba mesela bende aynı haftadayım doktorum ultrasonla baktı rahimde açılma yok henüz bebekte yukarda şimdilik çatı muayenesi yapmanın bir anlamı yok dedi merak ettim acaba sizin alttan muayeneden sonra mı anlaşıldı açıklık olduğu
Merveee123 Seher- ultrasonda açılma anlaşılır mi ki ilk defa duydum. Bevek yukarida oldugundab bakmamıştır benimki assagida başı döndü. Acilmayada alttan bakıp söyledi
G92 Geçen perşembe gittiğimde çatı muayenesi yapıldı, 2 cm açıklık vardı, o zamandan beri tık yok, doktorum bana 8- marta kadar doğurursun demişti, yarın tekrar gideceğim kontrole, bakalım açılma ilerlemiş mi Kasılma da sancı da oluyor ara sıra