Gizemre1010 canm 180. Gününde yanı 25+6 da sen 6. Ayını bitirip 7. Ayına giriyorsun yanı 7 aylık oluyorsun. Şimdi sen her sorana 6 ay 5 günlük 6 ay 14 günlük 6ay 25 günlük hamileyim mi dersin yoksa 7aylık hamileyim mi dersin . Ben 7 aylıkdiyorum 7. Ay dolduğunda da 8. Girdik diyorum