Senem94 39+1 oldum ve gerçekten nerdeyse hergün yaşıyorum bende gavıscon kullanıyorum anlık rahatlamalar saglıyor soguk süt vs sakız gibi. Bi çare bulamadım. Artık bogazım okadar tahriş olmuşki en ufak sıcak birsey içim yiyim acıyor yanıyor sanki ateş topu yutuyorum gibi 😢 insallah geçer seninki bi an önce