Elbet-birgun-kavusacagiz happysos olmaz doktorun yazmasi lazim kafaniza gore kullanmayin belirli bi sure kullaniliyo cunku ilac onu doktorun demesi lazim
EsrSvm happysos Benim 39 çıktı.2 tabletlik Dostinex yazdı dokrorum.Pazartesi ve Perşembe yarım olacak şekilde içim 11 e düştü canım.Sınırın biraz üstünde çıkmış belki ilaç bile vermeyebilir doktor.Strese bağlı çok çabuk inip çıkıyor çünkü bu hormon.Kafana göre kullanma derim 🌸
dennis happysos Bence muhakkak doktora gidin. Belki prolaktin harici başka şeyler de olabiliyor. Mutlaka doktor kontrolündeikerleyin. Hem herkese aynı ilaç verilmiyor ki. Belki başka verceek.
happysos EsrSvm 3 aydır yapıyorum aynı çıkıyor ne aşağı ne yukarı doktorada gidemiyorum az önce eczaneye sordum alıp kullansammı yok dedi ama daha önce sizin gibi kullanmıştım yarım yarım bilemedim alsammı adetliyken kullanmak şartmı
Fgilkman Raporsuz verilmiyor ilac. Benimde 27 felan çıkıyordu doktorum dostinex verdi 0 düştü degerim. cok faydasını gördüm kendi acimdan degerin düşmesi konusunda ama gebelik elde edememistik. Daha sonrasinda yumurta gelistiriciyle gebelik elde ettik
EsrSvm happysos Adetliyken şartmı bilmiyorum açıkcası.Ben testlerimi adetin 3.günü yaptırdığım için ilacıda o gün vermişti doktorum o yüzden adetliyken başladım canım
mrrrv11 happysos merhaba testere dişli Aslan pençesi kullanabilirsiniz hamile kalmayı da kolaylaştırıyor bir deneyin isterseniz şifa olur inşAllah🍀