Geçmeyen bel ağrım var sol taraftan böğrümden vuruyor ordan kasıklarımı sıkıştırıyor ve göbeğim taş gibi sertleşiyor biraz uzanınca hafifliyor ama ayakta cok kötü ağrıyı cekıyorum 37w4 haftalığım ne yapmam lazım yalancı sancı olabilir mi ama bi kaç gündür belden cok kötü vuruyor bebek içerde iyice şişti ne oluyor anlamıyorum😔 ilk hamileliğim