Esraozkan Merhaba, bugün çatlatma iğnesi oldum. Geçen hafta 5 gün klomen kullandım. Bu şekilde kullanıp ilk denemede hamile kalan var mı ve söyleyebileceği, buna dikkat et diyecek deneyimlemiş biri var mı aranızda acaba?
Pink1122 Esraozkan gun asiri iliski olsn canim rabbim hakknda saglikla haurlisini nasio etsin is allah
Seda344 Esraozkan tatlım ben ilk kullanımda hamile kaldım. Şuan 5 haftalığım. Gün aşırı ilişki ve kalça altına yastık koy. Bi kaç saat yat. Ben sabaha kadar yattım. Sabah duş aldım. Hiç kalkmadım yataktan. Denedim tuttu 😂
Esraozkan Pink1122 amin inşallah doktor 3 buçukta iğne oldum bugün yarın akşam 10 10 buçuk gibi ilişki dedi sanırım 36.saat oluyor daha sonra gün aşırı ilişkiye mi girmeliyiz
Tbiiasl @Esraozkan canım ben klomen ve çatlatma iğnesi ile ilk seferde hamile kaldım. Şu an 30 haftadayım 🥰
Pink1122 Esraozkan doktor sana ne dediyse onu yao canim bana gun asiri bir gun var birgun yok demisti ama ben catlatma ignesi kullanmamistim ne zmn catladigini bilmiyordum ama sen catlicak saatini biliyorsun ona gire iliski olsun