AleynaTunca Merhaba. Yarın sabah hastaneye yağışın olacak normal doğum için 😭 Prenses doğum düşünüyorum. Yaptıran var mı ? Etkili mi ? Sadece bir iğne mi yapiliyor
Rabiiakaradas AleynaTunca yaptırmanı tavsiye etmiyorum canım ben kadın dogum hemşiresiyim sancı olmayınca dogurmak zor oluyor . Gördüğüm çoğu kişide öyleydi diyebilirim
YazeeL Rabiiakaradas epidural mi yapıyorlar 5cm açıklıktan sonra bende Ssvd düşünüyorum zorlanırsam açıklık çabuk ilerlesin diye olabilir diyordum bilgi verir misiniz