belisslinaa yiyorum yiyeceğim 🙈🙈kendimi acı konusunda frenleyemiyorum resmen acı aşeriyorum sabah acı öğlen acı akşam acı gece acı. Bebeğim de alışmıştır acıya diye düşünüyorum. Bir zararı olmaz bebeğe sen de hemoroid oluşur yanma oluşur ishal yapar. Benim yediklerimi bir görsen 🙈🙈