Öncelikle Hayırlı kandiller sevgili anne adayları :)) bugün ilk kez çatı muayenesi oldum veeeee korkulcak birşey olmadığını gördüm 🙈😂 biraz burdan okuduklarım yüzünden korkuyla gittim ama normal alttan muayene kadar bişey hissediyorsunuz o kadar :) o koltuğa oturunca bir terleme geldi stres yüzünden ama saniyelik bakıldı zaten ;) Rahat bırakın kendinizi kasmayın stres yapmayın :)