Asilikra Regli dönemime 5 gün var dun erken gebelık testı yaptım negatıf cıktı bugun kan verdım negatıf sızce erken mı yaptırdım testlerı hala bır umut varmı 🤦🏼 Boyle olupta sonradan hamile cıkan varmı aranızda
Beyzan Asilikra erken gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor tam adet gününü bekle o gün normal çubuk test yap. Ya adet olursun da ya gebelik çıkar Allah hakkında hayırlısini versin inşallah 🌸
Asilikra EsrSvm ınsllah ya bır kızım var ve nedense bu aya kadar ıkıncıyı ıstemeyen ben bu ay cok ıstıyorum 🙈dayanamadım
EsrSvm Asilikra Ne güzel Allah bağışlasın 🤲🏻 Rabbim hayırlısıyla nasip eder mutlaka stres yapmayın hiç 🌸