Mavilotta Doğumumda kimse olmayacak eşim dışında. Yemek konusunda endişeliyim. Sizce doğumdan sonra hazır olup hemen çıkarıp yapabileceğim ne hazırlayabilirim dolaba? Yapıp buzluğa falan atsam diye düşünüyorum. 3.sezeryanımı olacağım 4 yaşında da bir oğlum var. Temizliği yemeği yapabilecek hale gelmem çok kolay olmayacak. Çok endişeliyim. Tavsiye verebilir misiniz?
Cevirmenannee Mavilotta canım sarma yapabilirsin , poğaça yapabilirsin kışlığa bişeyler koyduysan onlardan da kullanabilirsin rabbim yardımcın olsun şimdiden
asenatrk Mavilotta börek yapıp atabilirsin hazır çorbalar artık o kadar geliştiki bardağa sıcak su döküyorsun hazır oluyor🤣 bende sarma attım börek attım kırmızı közlenmiş biber attım annem ve kayınvalidem olucaklar ama hazırda dursun diye
Beyzan Mavilotta hiç korkmana gerek yok canım Allah sana güç kuvvet versin inşallah. Yemek önerisine gelince Ben patlıcan i kızartıp içinin kıymalı sosunu yapıp karnıyarıgi hazırlayip atıyorum buzluğa Mantı Sarma İçli köfte Börek Elinin altında hazır olur Ayrıca ben artan her yemeği buzluğa atıyorum sonra mikrodalga da ısırıyorum
xelifgulxx Mavilotta sarma poğaça kurabiye patlıcan kızartıp buzluğa atabilirsiniz karnı yarık için çıkart buzu salsın içini doldur at fırına mis gibi oluyor
Mavilotta Cevirmenannee teşekkür ederim 😔 eşim Bi çorbayı bile beceremez. İnşallah işin içinden sağ salim çıkabilrim
Mavilotta KMerveK mesela börek köfte dolma vs her tarif atılabilir mi buzluğa? Çok becerikli de sayılmam açıkçası. Buzluğa atmak için dikkat etmem gereken bir şey var mı tarifte? Yapıp da sonra bir de kötü olursa 😔😔 asenatrk
KMerveK Ben baklava yufkasindan patatesli rulo börek yapıp çiğ bi şekilde buzluğa atıyorum sonra çıkarıp fırına veriyosun çıtır çıtır oluyor.Onun haricinde etli sarma dolma konulabilir köfte yapıp çiğden koyabilirsin kavurma nohut yemeği kuru fasulye de olur aklıma bunlar geldi şimdilik
KMerveK Mavilotta bak sarmayi hem pisirip hem cigden atabilirsin hicbisey olmaz dolmayi da sarmayi da guzelce pisir saklama kaplarına koy sonra çıkar ısıt ye börekleri çiğden köy sonra direk çıkarınca fırına fasulye bamya nohut kavurma bunlarda normal pişirip ufak tencereler ya da saklama kaplarında direk atabilirsin çıkar erisin ısıt ye ayrı bi tarif gerekmez normal nasi yapıyosan pişir koy annem artan yemekleri koyardı böyle sonra çıkarır yerdik hiç bi bozulma olmazdı tadında filan
KMerveK Mavilotta köfteyi de bildiğimiz köfte harçlı vs yoğur şekil ver saklama kabına koy çıkar eriyince kızart ya da fırına ver bu kadar
asenatrk Mavilotta ben sarmaları sardım pişirmeden attım çıkarıp çözülmesini beklemden üstüne sıcak su döküp pişiriyosun hiç buz falan kokmuyor börekleride aynı şekilde sar at çıkarıp üstüne yumurta va sürüp fırına at
Mavilotta KMerveK çok teşekkür ederim 🙏🙏 çok yardımcı oldunuz asenatrk xelifgulxx queens Beyzan Vuslat23 @
Vuslat23 Buyuk tavuk al haşla dit koy posetlere tavuklu pırınç ve bulgur pilavı hemn yaparsn yanına corba prtatık. Kofte yogur sekıl ver at onuda pratık. Bıber patlıcan kozle ez içine zeytıntagı sarımsak az pul bıber tuz karıstır koy posetlere . Yapabılırsen içlı kofte yap koy . Kuru bıberın varsa haşla koy posetlere hem dolmaya pratık hemde cıkartıp julyan dogradıgın soğana ekle bıberlerı pıssın ustunede yoğurt döker yersınız.
queens Çeşit çorba yapıp kavanozlara koyup buzluğa atabilirsiniz kavanozu çok ağzına kadar doldurmazsanız çatlamıyor tecrübeyle sabit kızartma ,zeytinyağlı yemekler,mantı,börek,poğaça,içli köfte,sarma vs
Gull_94 Mavilotta suan yapabılme ımkanınız varsa sarma ve kofte yapıp atabılırsınız bıde sıgara boregı sarıp atın sezeryan sonrası toparlanma surecınız ne olr bılemeyız tabı ama gunde bı corba yanına bı yemek yapabılsenız yeter cocugunuz yemek secmıyosa ona uygun yıycegı seylerden yapın daha kolay olur belkı
Mavilotta Gull_94 haziranda doğum var. O zamana kadar yapabildiğim kadar yapıp atayım diyorum dolaba. Açıkçası daha önce hiç yapıp atmadım da dolaba ama inşallah becerebilirim. Teşekkür ederim öneriniz için. Sigara böreğini bilmiyordum hiç
Gull_94 Mavilotta benımde bı kızım var 4 yasında hazırana ınsallah benımde dogumum yemek sectıgı ıcın onceden onun ıcın bısey yapamıcam ama kendımız ıcın yesıl fasulye haslayp koyarım,kofte bıde borek olur dedıgım gıbı eger suku kofte yemıyosa cocugunuz bızımkı yemıyo pek bıraz buyuk buyuk yapıp atıcam dolaba oatatesle yer cocuklar dıye kolaylk olur ogun olrak sıze belkı😇fasulye ve nohutlsrıda haslayp dolaba koyardı annem pısırmesı kolay olsun dıye dusunursenız eger
Mavilotta Gull_94 benzer duurumdaymışız 😊 inşallah sıkıntısız atlatırız ya teşekkür ederim önerilerin için 🙏 inşallah becerebilirim