Edakuz58 Slm guzel anneler benim ikinci gebeligim ilk gebeligimde acilmam cok uzum surmustu suni sanciya ragmen acaba ikinci gebelikte hersey dahami hizli gelisiyor
Ysmmmnn Edakuz58 hiçbelli olmuyor canm bu artık nasıl olursa benimde 2. Gebeliğim ilkinde açılmam çok hızlı ilerlemişti
Guzel_anne Edakuz58 maalesef hiç belli olmuyor kimse net bişey söyleyemez ( çevremde örnekleride var ) hayırlısı 🙏
SutlacimiYedimmiBen Edakuz58 bende ilkini suniyle 10 saatte dogurdum bakalim bu nsl gelicek once sanci mi su mu nişan mi kac saat sürecek kafamda deli sorular