Gamze-34 Ben tiroid ilacını 10 senedir kullanıyorum, hemde 125 mg’lık, şu an 28+3 günlük hamileyim Allah’a şükür bebeğimde de bende de bi sorun yok 🙏🏻 Tiroid her insan da olan bir şey, sadece kimisinde normal çalışırken kimisinde çalışmıyor yada çok çalışıyor, bunu kafanıza takıp canınızı sıkmayın, stres bebeğe daha çok zarar verir. Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz 🙏🏻