Meryemkale benim ergenlik dönemimde çok olmuştu bacaklarımda ve göğsümde ne yaptıysam hangi kremi aldıysam geçmedi, kendim bal mumumdan tut her türlü yağ içeren kremler yaptım yine fayda etmedi.. bi tek iyi gelen krem var bana o da vaseline intensive care, bu kremin sarı kutusunu kullanıyorum tüm vücuduma ve her duş sonrası muhakkak kullanıyorum. Bu alışkanlık oldu bende senelerdir kullanıyorum açıkçası. Görünüşünü kaybetmiyor ama epey bi iyileştiriyor.