Hayırlı kandiller hamiş anneler ve bebiş isteyen anniş adayları…
Sizlerde bir sorum var benim karın sertliğim oluo hep bı sisginlik hissi var ve bunlar şuanda bu postu yazarken bile var sanki doğum yapcakmisim gbi sıkıstiriyo gbi bebek beni fakat dha çok ama çok erken 22+6 olduk daha ne yapmam lazım aranizda yaşayan varmı bu durumu?