mavis24 Kızlar ben gynoferon kullanıyodum Demir hapı olarak ama bünyemi alt üst etti bıraktırdı doktorum biraz ara verdim bünyem toparlansın diye yeni ilaç yazmış çok pahalı oda özel sizler hangi ilacı kullanıyorsunuz başka bi ilaç önerisi olan varmı
Seymakrpnr34 mavis24 onu bende kullandim bir ishal yapti yirmi gun oldum resmen ferruma gectim sukur sikinti yok
emoser emoser sadece siyah dışkı başka bişey yapmadı bana arada ishal oluyorum ama ben çok sık olurım zaten sıkntı yaratmadı yani
mavis24 Ebru-001 doktorunuz yazdı dimi benimki özel bi ilaç yazmış 97 TL içinde sadece 2 tane var yani 20 günlük çok pahalı
MerveKaya38 mavis24 benim migdemi kötü yaptı ferrum sonra Dr ağızda eriyen sidefer verdi çok güzel hiç migdem de bulanmiyor artık bunu kullanacam .
Etk Maltofer fol kullanıyorum hem demir hem folik asit içeriyor şükür kabızlık gibi bir problemimde olmadı reçeteciz aldım bugün bitmişti 23 tl ödedim ben yutarak kullanılıyorum sanırım emilerekte kullanımı mevcutmuş
mavis24 Etk benim genelde kabızlıktan çok ishal yapıyo ilaçlar acillik oldum kullandığım haptan bıraktım hemen mahvetti beni hem kusma hem ishal
Bademmmm Etk peki sabahları aç karnına mı alıyorsunuz yani nasıl kullanıyorsunuz ilacı bende kabızlık yaptı da merak ettim
mavis24 Etk inşallah ya biran önce bi ilaç almam lazım dokturun yazdığı aşar beni genelde hep pahalı şeyler yazıyo tonla ilaç kullanıyoruz malum bide o ilaca o kadar veremem kendim bitane buliyim dedim
hhanay1 mavis24 canım aile hekimine de sağlık ocağından da yazdirabilirsin gebelik takibini de yaparlar onlar devletin desteklediği bir ilaç yazar mutlaka
EmineYavuzhan1 emoser Gyneferonda siyah dışkı yapıyor canım ben hatta korkmuştum internetten araştırınca rahatlamıştım 😂😂
mavis24 EmineYavuzhan1 ben resmen öldüm ya bitirdi beni acile zor yetiştim anında bıraktım illet bi ilaç