Kızlar merhaba bir başına gelen var mı ? Bugün doktor çatı muayenemi yaptı 1 cm açıklık var fakat üst çatın dar dedi.Sanki sezaryen yapacak gibi hissediyorum🤷🏻♀️ Sizce ne yapmalıyım normali bekleyeyim mi yoksa sezaryen olayım mı?Doktora tabiki en iyisini söyler benim için ama sizinde başınıza geldi mi yazar mısınız lütfen 🤗🤗