Bende düşük şeker rahatsızlığı var banada çok yaptırma dedler ancak bende şeker tehlikesi olduğu için doktor özel olarak çağırdı zaten kesin yaptırman gerekiyor diye. Bir tanıdığımda hiç bir sıkıntı yokken şeker yüklemesi yaptırmış ve gebelik şekerinin yüksek olduğu anlaşılmış hemen ona göre bir yol çizilmiş. Kesinlikle bence yaptırılmalı gereksiz olduğuna inanmıyorum