Icot Rmys11 Azra diyorum. Kızıma koymayı çok istemiştim nasip olmadı :) alternatif olarak Meyra yı da önerebilirim onu da seviyorum ☺️
sedefyrs1101 Kızım olsaydı bende Masal düşünüyordum 😇 Oğlum olacak nasipse ileride kızım olursa Masal koyacağım 😇💙