Bu tekme atma yada bebeği hissetme nasıl tam olarak? Ben şuan 19 haftalık hamileyim ve bir haftadır ufak tefek pıt pıt diye içerden bi şey hissediyorum ama onun dışında dönmesi yada orda bir şey olduğunu asla hissetmiyorum. Henüz karnım da çıkmadı bazı anlar hamile olduğumu bile unutuyorum hareket ederken sonra aklıma geliyor. Tecrübeli arkadaşlar varsa yorumunuzu bekliyorum.