94Busra94 33 haftalik hamileyim çişim gelince bazen tutamiyorum hatta bazen hic yok komik seylere baya bi güldügüm zaman altima kaciriyorum bu durumda olan var mi 😂😂😂😂
Eses123 94Busra94 Bende de oluyor canım mide bulantısından öğürdüğümde yada çok güldüğümde. Doktorumla konuştum normal dedi kaslar gevşediği için sıkıntı yok yani doğuma kadar dayanıcaz 😂😇
Gizmolata 94Busra94 benimde çok alerjik bir yapım var ota boka hapşuruyorum. Her hapşurmamda çamaşırımda 1 tl büyüklüğünde çiş😂 bide o anda çişim yoksa o kadar geliyor, çişim varken hapşurursam ohooo gitti 😂😂
yaseminnnk Gizmolata birebir aynı durumdayım yokken bile hapşururken kaçıyo ki alerji sağolsun hapşurmadığım gün yok , 33+2 benimde haftalardır böyle 😬
Yasemin8892 Ben bugün banyoyu yıkarken deterjan dan mıdır nedir öksürük tuttu öksürürken kaçırdım vallahi daha 22. Haftadayım 🙈🤰🏻😁😁
YazeeL 94Busra94 bende 33+6 günlüğüm evden çıkmadan tuvalete giriyorum biraz yürüyorum cişim geliyor tekrar 😅😅😅 hiç sıkışmazdım önceden bazen benimde kaçıyor hapşırırken bacaklarımı sıkıştırıyorum normal Doğumdan sonrada 2 ay kaçırmalar olabiliyormuş 🤦🏻♀️😂😂