Hamileyimasy 27. Haftadayım geçen hafta özelde yeni bir doktora başladım uzun araştırmalar sonucu. Bana 30. Haftada gelmemi, daha sonra 2 kez 2 haftada bir kontrole çağıracağını, 34. Haftadan sonra her hafta kontrol olacağını söyledi. Daha öncesinde devlet hastanesindeki doktorum sadece testlerde çağırıyodu bazen 1,5 ayı buluyodu kontroller her doktor bir olmayabilir o yüzdendir belki canım 🤗 benim şimdiki gittiğim 30 haftadan sonra daha sık kontrol olucak dedi.
İkiz gebelik hakkında bir bilgim yok ama doktor doktor gezmek zor bi durum tek bir doktora devam etsen bu haftalarından sonra senin için daha iyi olur sanırım az bi zaman kalmış çünkü 🤗🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin inşallah bebişlerin 😍😍❤️