kahve-cekirdegim Güzel anneler Kurtköy Ersoy da doğum yapan ya da yapacak olan var mı hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum :)
kahve-cekirdegim Hiç giden doğum yapan yok mu kızlar ya ilk defa postum boş kaldı bilgim yok doktor değiştireceğim 🥺
Azrece123 Merhaba ben 3 sene once yaptım orda ozaman mine hanım vardı suan malesef pendık pedıpole gıtmis ama hastane genel olarak guzel dı ozaman ilgiliydiler Bı sorun cıkmadı
kahve-cekirdegim Azrece123 yeni doğan ünitesi var mı bilginiz var mı ekstra ücret çıkıyor mu herhangi bişeylerden sonra öğreniyoruz malum 😊