Kızlar 40+2 yim sabah 5 te sancılarımla hastaneye grldim gerçek doğum sancısıymış. Ama yetersiz olduğu için suni sancı alıyorum saat 9 dan beri. Allah rızası için dualarınızı eksik etmeyin. Açılmamın hızlı olması için dua edin nolur🙏🏻 Ağlamaktan bi hal oldum, dua nolur 🙏🏻🙏🏻