Bayburtlugelin 9 haftalııken hafif bir kanamam oldu gittim ilaç verdi kullan 2 hafta sonra gel dedi neyse gittim 11+5 di düşük riskin yok dedi her şey yolunda dedi sonra tekrar 2 hafta sonra gel dedi sık sık ultrasona gitmek zararli olmazmı
Lulemom Bayburtlugelin 16. Haftadayım 5. Haftadan 2 haftaya bir gidiyorum. Sadece bu sefer 3. Hafta gel geldi. En başından beri hiç riskim olmadı.
momtobe8 Bayburtlugelin ultrasonun zararı yok sadece ultrasonun göndeediği ses dalgaları bebeği rahatsız ediyor. Yurt dışında bu sebeple bizdeki kadar çok ultrasonla bakmazlar. İlk haftalar 2 haftada bir çağırı doktor durumunuza göre 13-16 haftadan sonra 3-4 haftaya çıkarır çağırma sıklığını.
Minigimyolda Bayburtlugelin benim kanama alanım var 8. Haftadan beri her hafta gdiyrum kanama alanı dağılıp risk tamamen bitene kadarda böyle devam edecekms
Poyraz_basak O haftalarda 3 haftada bir gidiyordum şimdi 2 haftada bir gidiyorum 33+lardayim şuan bir proglem olucaginu düşünmüyorum zararlı olsa doktorun cagirmaz zaten ama eğer bir risk tehlike yoksa 3 haftada bir randevu alıp gidebilirsin
eylusko ultrasonun tabikide hiç bir zararı yok . ben sağlık çalışanıyım ultrason elimin altında hergun bakıyorum bebeğime ❤❤🥰😂