Rmysmt ben normal yollarla ovulasyon testiyle macunla hiçbiri ile hamile kalmadım adetimin 3.gunu klomenle.femare başladık otrivelle çatlatma iğnesi ile haline.kaldim.ama boş gebelik oldu 3 ay önce kürtaj oldum bugün terar tedaviye başladım menapur diye bir yumurta geliştirici iğne verdi onu kullanmaya başladım 3 gün sonra gidecem gelişip gelişmediği ne bakmak için buyuk ihtimalle yine çatlatma iğnesi yapar tabi normal.yolla.da hamile kalan var deneyin derim olur insallah