EsmaaaaMeva1 Arkdşlar bişey sormak istyrm size ben cuma günü beta hcg yptrdm 451 çkmştı bugun yptrdm 5146 çkmş mol gebelik olabilir mi yaşayan var mı bu durumu 😔😔
Haticebt EsmaaaaMeva1 değere göre ultrasonda görünür büyük olasılıkla kese.. muayene olmadınız mı henüz?
EsmaaaaMeva1 Haticebt doktora cuma günü randevu vardı sdce yarından sonra gidicem işte çok korkuyorum
Haticebt EsmaaaaMeva1 Rabbim korktuğunuzu yaşatmasın.. hayırla önce kesesini sonra kalp atışlarını görüp güzel günlere büyütürsünüz inşallah