EdaNurstnda Kızlar 23 haftalık gebeyim hala kasık agrılarım gecmedı adet olucakmısım gbı kasımlarım agrıyo sızce normal mi sizinde böle mi oldu arada agrı olması normal mi
HlyaHabibezkaya EdaNurstnda benimde 23 haftada başladı şuan 24+4 oldum hergün yaşıyorum bu kasık sancılarını. Bide sağ tarafta bitmeyen bir sancı başladı bugün. Yarına randevu aldım acil gideceğim doktora. Daha önce bunu yaşayanlar varsa ne iyi olur
Seda42 EdaNurstnda benm plasenta asagidaymis canım bebek baskı yapıyor dedi birde benim vajinada sızlama çok oluyordu
EdaNurstnda HlyaHabibezkaya ya benimde öle zırp pırt kontrole gıtmek ıstemıyorum ama korkuyo ınsan kasıklarda agrı olunca yül biniyo sanırım ama sonra gecıyo gun ıcınde cok kere oldugu oldu ne yazıkkı
EdaNurstnda Seda42 benimde plasenta önde sanırım ondan dolayı baskı yapıyoda olabılır bır kac haftaya kadr yukarı cıkabılır dedı sordum korkulucak onemlı bsey degıl dedı doktorum ama genede tabı korkuyorum
Seda42 EdaNurstnda bende korkuyorum inslh ilerleyen haftalarda yukarı çıkar hareket ettiğinde çok rahatsız oluyorum