Cigdemmom 36.haftamdayim sadece sirt ustu cok uzun sure yatma diyerek doktor uyardi, bebegin kalk atis hizi sirt ustu yatinca yavasliyormus. Onun disinda hala daha yari yuzustu yatiyorum, saga sola yuzustu nasil rahat ediyorsam. Bebege zarar verme durumu soyle ztn karnimiz kat kat ayrica iceride onu koruyan amniyon sivisi ve kese de var ona kolay kolay zarar gelmiyor sizin yatis pozisyonunuzla o yuzden endise etmeyin suan kacinci haftanizdasiniz, karniniz ne kadar cikti bilmiyorum ama bacak araniza ve sirtiniza destek koyarak da rahat uyuyabilirsiniz o sekilde deneyin isterseniz 😊