Selam kizlar. Su an 37+2haftayim 39 haftada kendi istegimle sezeryan olayim dedim doktor gec kaliriz dogurursun diyo yani 38 haftaya gun aldik. Ama sanki bebegim daha kucuk dogmak icin 😭Sizin de icinizde oyle hiss oldumu? 37haftada kilosu 2.900du 38e kadar nekadar alir? Desteyinize ihtiyacim vaar🙌