Kızlar son 10-15 gündür arkama ve rahime bir baskı var. Doktora gittim bir sıkıntı yok dedi. Nst sancı falan çıkmadı. Enfeksiyondan olabilir dedi. Ama zaten ilaç kullanıyorum. Kendi doktorum enfeseksiyonun az dedi. Zaten hamileliğim boyunca da ilk defa çıktı. Ama otururken resmen kıçım acıyor. Bir sanki büyük tuvaletimi yapıyormuş gibi oluyor. Sürekli tuvaletteyim bu yüzden. Yaşayan var mı? Yalancı sancı dediklerimiz bunlar mı? Arkaya vurur mu? Bele kasıklara ve kıça vurduğunu biliyorum normal doğum sncılarında ama 🤷🏼♀️