deno1 seni çok iyi anlıyorum inanki. Birinci tutmayınca dünya basıma yıkıldı doktor yüzde yetmiş tutar demişti ama olmadı. İkinci de rahim tutuculuğunu arttıran bir seferlik olan bir iğne yaptı rahim içine ama ismini hatırlamıyorum iğnenin. Bir de Protestan takviyesini biraz daha yüksek dozda başladık tek fark bunlardı. İkincide iki tane koydu ama birisi tuttu. Sonra çok kanamam oldu sürekli Protestan kullandım. Bebeğimde sıkıntılar çıktı. 23. Haftada kalbinde fallot olduğunu öğrendim şimdi de doğumu bekliyorum belki doğunca ameliyat olacak direk. Her şeyin sağlıklı mübarek olanını iste canım illaki olsun deme ben çok ağladım allahım bize de ver dedim oldu çok şükür ama biraz buruğuz Allah sana da sağlıklı versin inşallah