Zuhreayca Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, testim pozifif kan testimde de 2 günde bir düzenli artış var fakat henüz doktora gitmedim sizce ne zaman gitmeliyim? Bu arada 3 aydır folicasit kullanıyorum devamlı olarak. 4+2 deyim şuan.
Emirinannesi34 Zuhreayca 6.haftadan önce gitmeyin kese görünmüyor daha çok stres oluyor insan. 6.haftada inşallah kese görünür sonraki haftalara kalp atışını dinlemeye çağırır doktorunuz
Wonderwoman Zuhreayca bende geç giderim diyordum ama yerleşme kanaması die tabir edilen kanama olmuştu o yüzden erken gittim . Herhangi bir kanama vs birşey olur 1 dakka bile beklemeden git doktor ilaç veriri. Hayırlı olsun
Zuhreayca Wonderwoman kanama vs aksi bi durum olmadıkça beklerm ama dediğin gibi olursa beklemeden giderim teşekkür ederim
Denizin Zuhreayca canım 2000 lerde kesen oluşmuştur fakat bebek ve kalp atışı 3.000 bin küsürlerde görüldü
3MelekAnnesi3 Zuhreayca ben sadece 1 kere kan verdim acilde hamile miyim diye 44 le ögrendim bide hiç gitmedim hastane doktora ta ki 8.haftaya kadar 8.haftada kese bebek kalp atısı hepsini bir gördüm
Bebeksum Zuhreayca 5.haftada gidin bence en azından keseyi görür dış gebelik ihtimaline karşı çok da beklememek lazım beta hcg 3000 olduğu zaman gidebilirsiniz ben tam 6.haftada kalp atışını duydum. Geç git diyenler olmuş ama herkeste farklı oluyor, beklemeyin çok da görünmezse bebek tekrar gidersiniz en azıdnan keseyi görür içiniz rahat eder
Krizantem_ Zuhreayca Ben 5+6 da gitmiştim.. 4 haftalıkken öğrendim adet gunumde hemen randevu aldim hastaneden ama beta seviyesi yükselmeden kese görünmeyeceğini okuduğum için randevuyu sonraki haftaya cekmistim.
Senmerve Zuhreayca bence bi gidin keseniz gozukur bos gebelikmi saglikli gebelikmi onu ogrenirsiniz gerci duzenli artis car diyorsunu saglikli gebelimtir haftaya yada diger hafta giderseniz kalp atisini duyabilirsiniz ben ogrendigimde 1900 lerdeydi kesem gorulmustu ama vajinadan bakilmisti benim durumum biraz farkli 5. Haftadada kalp atisini duymustuk saha kucuk oldugundan net degil ama kalp atisi var demislerdi 6. Hafyada gittim tekrar kalp atisi daha net duyuldu