Kkync Kızlar Allah izin verirse kızım olacak inşallah . Ona bebek odası takımı bakıyorum . Alfemo da Nordic bebek odası takımı var . Bu takımın da iki seçeneği var kız ve erkek diye . Kız takımı pembeli erkek ise grili. Erkek takımı kıza da olabilir gibi geldi bana . Hatta kız takımından daha hoş duruyor sanki . Görenler varsa fikrini söyleyebilir mi 🤗
Kkync ElifAltatlak Kalite açısından mı söyledin canım. Ben canlı gördüm malzemesi kötü durmuyordu . Evime mobilya koltuk alırken ben de tercih etmemiştim ama bu bebek odası en fazla 5-10 sene kullanılacak diye çok kalite aramıyorum açıkçası 😊
ElifAltatlak ElifAltatlak algemonun satış bayisinin muhasebesini tuttum herşeyiyle problem bi marka ürünlerine sahip çıkmıyorlar sorun yaşadığınızda en basitinden
CerenErenAnkarali Kkync o zaman meltem mobilya diyorım ben ordan aldım suandada ramazana özel %23 indrim var
tco Deletedmom202 yok butik degil cogu sehirde magazasi var izmir firmasi . Tamami mdf boyasi lisansli zararsiz