Ates21 Dün gibiydi daha hamileligimi öğrendiğim gün çok şükür şimdi 20 haftaya geldik yarın kontrlm var bebeğimi gorecem inşallah 🌺 nasıl gidiyor anneler 🤰
Seda-1 Ates21 bende bugün tam 22 haftalık oldum Benim ilk gebeliğim ben 19+5 de ilk haraketini hissetmiştim 😊
Ates21 Seda-1 benimde ilk gebeliğim bende pıt pıt şeklinde biraz hissedebiliyorum ayrintiliya girdiniz mi acaba 🙂
Ogretmenanne35 Ben sen bugün 19+2 oldum 🙈çok hızlı geçiriyor. Artık hareketlerini çok rahat hissediyorum hareketli galiba oğlum 😁 21+4 te ayrtıntılı ultrason randevum var
Buss81 Merhaba bende 20+4 haftalığım. İlk hamileliğim ve 2 3 haftadır bebeğimi içerde çok rahat hissediyorumm 🥰 2 gündürde karnıma elimi koyunca pıtpıt vuruyor. Yarında detaylı ultrasona giriyorum Allahın izniyle
Denizin Arkadaşlar karnım sert elimi koysamda bişey hissedemiyorum ilk gebeliğim 18 hafta 4 günlük hamileyim