Merhaba kizlar 16 hafta 2 gunluguz bugün kontrolde doktor Rahim ağzı uzunluğu iyi ama ic kısımda biraz açıklık var ayakta kalma falan dedi bu durumla ilgili bilgisi olan var mi düzelir mi cok mu tehlikeli cok korkuyorum nasil düzelir erken doğum riskinden korkuyoruz kızımızı öğrendik ona bile sevinemedim 😪