Sermec27 Aleynakantar en başından beri tansiyonum hep 8 5 bazen 9 5 hep düşük tansiyonlu oldugum için alıştım 🥰 24 haftalık hamıleyım bende
Hifaelif Aleynakantar Benimde başından beri düşük en yüksek 9 5 oluyor tuzlu şeyler tüketsem bile şuan 28+1 olduk şükür halsizlik ve baş dönmesi dışında bir sıkıntı vermiyor doktor da korkma yüksek olmasındansa düşük olması bizim için çok iyi dedi
Thysn23 Ben 4 leri görüyorum baş dönmesi zorluyor beni de çoğunlukla tuzlu ayran içiyorum ve uzanıyorum