Hamileliğin mide yanması hariç çok iyi geçti normal doğum için şartlar uygundu 39+3 dr uma kontrol için gittim.hic bir belirtim yoktu.nstde ufak sancılar cıktı.drum vajinal muayene de 2 cm aciklik var dedi. alttan müdahele sonucu kan geldi biraz. bugun nöbetciyim yatisini yapalım dedi.ben 2 cm açıklıkla
hastaneye yatma taraftarı değildim.evime gittim yemek dus hareketler yaptım hafif sancılar vurmaya başladı hastaneye gitmeye karar verdikqksam 5 gibi yatisim yapıldı hala 2cm di açıklık.hemen suni sancı taktılar nst de düzenli sancılar çıkmaya başladı sürekli yürüyüş squat plates topunda hareket ettim.hemsire açıklık kontrolü yaptı bi kaç kez açılma yavaş ilerledi ilaç takviyesi yapıldı sonra suyumu patlatti.iyice korkmaya başladım sancılarda artmaya başladı.toplam 4 saat normal doğum icin çabaladım sancı çektim ama son çatı muayenesinde kızım kalasını yapmıştı acilen sezeryana alındım.suni sancı hala devam.ediyordu hemen belden anestezi yapıldı ama herşeyi hissettim. malesef hem psikolojik hemde bedenen baya yıprandım.bebegimi görünce bi nebze azaldı acılar ama yinede zor bi doğumdu kandil günü tüm hamileler kolay doğum nasip etsin rabbim🤲doktorum erken yatış verdi keşke doğal süreçte ilerleseydi suyum geldikten sonra gidebilirdim hasteneye.suyum patlatildiktan sonra bebeğim strese girip kaka yaptı muhtemelen.