Tugceery bende 40 haftalığım bugün sancılarım çıktı dün nst de ama doktorum yatış yapmadı. Bende yatmazdım zaten evimde duşumu alırım rahat rahat yatar kalkarım sancılarım sıklaşırsa giderim dedim.Doktorum 1 hafta daha bekleyelim eğer gelmezse sana bırakacağım ister sezeryan alırız istersen suni sancı veririz dedi.Ben suni sancıdan Korktugum için alamam falan dedim ama sağlık ocağında hemşiremle konuştum ne olursa olsun normal Doğum için elinden geleni yap hem kendin hem bebeğin için dedi artık suni sancıya da sıcak bakıyorum canım.Zaten araştırırsan suni sancı kendi sancımızla aynı bizim sancımız gelmediği için biz bilmiyoruz ama acısı aynı korkma eğer bir sakıncası yoksa normal Doğuma odaklan 🤗🤗🥰