Elif3425 Herkese selam 11. Haftadayım küçük minik bir göbeğim var hiç bir pantolonum olmuyor alışveriş için daha erken diyorum hamile pantolonu alsam hangi beden almalıyım bilmiyorum ileriyi de düşünmek istiyorum alanlar yardımcı olabilir mi ?
Nslhnkr Elif3425 ben tayt giydim full birde arada elbise esnek olanlardan. Pantolon hiç almadım açıkcası
sternocleidomastoideus Elif3425 bende ilk aylarda pantolona ihtiyaç duydum. Kendi bedenin neyse onu alabilirsin hamile kıyafetlerinde ona göre yapıyorlar zaten. Birde hamile taytı al mutlaka ileriki Aylar için çok rahat edersin
Zey00 Elif3425 lcwde hamile pantolonları var belden ayarlamalı onlardan alabilirsin. Vücudun kilo almaya müsaitse bir beden büyüğünü alman daha mantıklı
Beyzan Elif3425 kendi bedenini alıyorsun hamile kıyafetinde ilk 5-6 ay o yeterli geliyor zaten genelde göbek büyüyor popo büyüse de daha esnek kumaşlar olunca çok sıkmıyor bence mutlaka bir hamile tayti al çok rahat pantolon o kdar rahat değil