Komik bir soru olabilir ama 6 haftalık gebeyim esneme ihtiyacı çok hissediyorum bişey olur diye rahat esneyemiyorum. Baya kilolu biriyim ama çok esneğim ayağımı kafama koyardım falan zayiflarsam jimnastik le ilgili bir sporla uğraşmak istiyodum derken şimdi hamileyim.ve en azından elimi beline koyup arkaya doğru doya doya esnemek istiyorum 🙄