Anneler benim 2.gebelik dogumada az kaldı 1 haftam var çamaşırlarım var katlancak yikancak eskisi gibi yapamıyorum yemek yaparken bulaşık toplarken çok zorlaniyorum kahvaltıdan sonra kanepeye yatıp kalıyorum.. sizde durumlar nasıl… ve 1 soru daha sormak istiyorum genetal temizlik nasıl yapcam jiletle yapsam göremiyorum kuaföre gitsem utanirim gidemem… tüğ dökücü kremde zararlı diye almıyorum geriye bişey kalmadi😂😂😂 hafta içi sezeryana gircem inşallah