EbruAslan merhaba bende nur betül hanıma gidiyordum kendisi ayrılınca zeynep akçöltekine geçtim 30.haftamdan itibaren kendisine gidiyorum şuan 36 haftalığım ve çok memnun kaldım numarasını istemedim hiç ama instagramdan yazıyorum genelde sorularımı ya da tahlil sonuclarımı vs en erken zamands cevap veriyor hic cevap vermemezlik yapmadı muayenelerde de gayet ilgili davrandı hep dogumum da 37 38 hafta arası kendisinde olacak insallah hem bebegim iri oldugu icin hem de skolyozum oldugu icin sezaryen olacagım