gul_123 Anneler 11 haftalık olacağız 2 gün sonra karın hafif çıkmaya başladı hissedebiliyorum,şişkinlik midir yoksa yavaş yavaş cikiyormudur sizce 🙈
Serapveminikleri gul_123 sabah uyandığında varsa demeki çıkmış 🤭😂çünkü sabah yoksa akşama doğru oluyorsa bu yemek ve gaz 😂 ben zayıf olduğum için öyleydi ama 16 dan sonra sabahları da oluyor ozaman karnın çıkmış oluyor 😍
Hilal2205 Hem yapınıza hemde kilonuza bağlı bazı annelerde erken çıkabiliyor göbüş bazılarında da gaz olabiliyor :)
harece Haftamdayım 2 kg aldım ve henüz çıkmadı etrafımda inanan yok hamile olduğuma 🤭 ne güzel çıksın valla bende istiyorum 🌸
merveklyc gul_123 10 haftalıkken falan çıktı şimdi 20 haftalık olacağım baya belli🤭Karnını içine çek gitmiyosa çıkmıştır😂🤭
Morvy gul_123 bana sorarsan şişkinliktir ben şuanda 14+6 haftalığım tam 13. haftada öyle bir karnım çıktiki şok oldum halbuki hepsi gazmış bir kaç gün sonra indi karnım😁