Minnakanne_ canım bende ilk haftalarda itibaren bulantılarım olduğu için kesinlikle pantolonların düğmesini fermuarını kapatmadım çünkü karnımın üst tarafına baskı yapınca direk miden çok kötü oluyordu normal yani, geniş Bi pijama al bide lcw nun hamile pantolonları güzel onlardan alabilirsin