Kızlar tüp bebekle beş haftalık gebeyim. Çok dikkat ettim bugüne kadar ama bugün bian boşluğuma Denk gelip üç yaşındaki yeğenimi kucağima aldım sonra görümcem uyarınca indirdim okdr da bı sıkıntı olmaz dimi. Tüp Bebek olduğu için çok pimpirkli oldum sonradan bişi olur diye korkuyorum