Karadeniz61 merhaba, konunuz başka bir şey de görünce sormak istedim çünkü ben de yarın Acıbadem taksimde başlayacağım rutin kontrollere. Aslında Kemale hanım ile başlayacaktım ama hastaneden ayrılma kararı vermiş, siz kime gidiyorsunuz acaba, memnun musunuz?