Meryeeem10 benm bebeğimdede 18.haftada 2 tane kist gözüktğ ama ilerleyen hftalarda gidecek denildi. 22.de detaylıdada vardı profta ilerleyen hftalarda yok olacak korkmyın dedi. Ben doktorlarıma güvendim. 26da yok olmuştu. Kız kardeşim tıp okuyor. O şöyle anlattı. Erken haftalarda bebekler hareketli değilya sıvı bi yerde birikiyormuş. Bu sıvı bebek hareketlenince yok oluyormuş. Ama parlaklıkla alakalı hiç bir fikrim yok.