Kızlar ben 6+1 deyim tabi ki hamile göbeğim yok kiloda almadım ama şişlik mi var anlam vermediğim ufak bir göbeğim çıktı sanki kilo almışım gibi 🙈. Hayır insan bebek göbeği olmadığını bilsede heyecanlanıyor 😂. Sizin göbekler ne zaman belli etti kendini ?